Public relations i Marketing

Nie ma czegoś takiego jak zły pomysł, zawsze natomiast istnieje pomysł lepszy! C. Samuel Micklus

Tworzysz unikalny produkt i nie wiesz jak go zareklamować? Posiadasz sklep internetowy, który nie przynosi zysków? Wprowadzasz nowy produkt czy usługę na rynek i chcesz, aby zrobiło się o tym głośno? A może potrzebujesz kreatywnego wsparcia w social mediach?

W takim wypadku potrzebujesz naszej pomocy!

Public relations czy marketing to bardzo szerokie pojęcia, dlatego nie będziemy Was zanudzać długimi encyklopedycznymi opisami i zagadnieniami.  Dla Ciebie liczy się czas i konkrety – a my jesteśmy tego świadomi.

Po co korzystać z public relations?

Sceptycznie nastawionych ludzi jest tak samo dużo jak wyznawców PRu. Nie da się jednak ukryć, że w dzisiejszych czasach bez odpowiednio zbudowanego wizerunku firma nie osiągnie takich celów o jakich marzy. Budowanie wizerunku to nie tylko artykuły czy reklamy w internecie, to coś znacznie głębszego i szerszego. Aby odpowiednio wybrać drogę jaką podążać i wybrać odpowiednie kanały komunikacji – trzeba dobrze poznać konkrecję jak i samo postrzeganie (na chwilę obecną) firmy. Budowanie wizerunku można zacząć już od samego początku tworzenia działalności jak i w momencie kiedy istnieje już na rynku kilka dobrych lat.

Zalety Public Relations

  • Promowanie usług, produktów, marki
  • Dbanie o dobrą reputację
  • Nawiązywanie dobrych i trwałych relacji
  • Dostarcza tylko prawdziwe informacje
  • Koryguje błedy
  • Doskonali komunikację wewnętrzną i komunikację z klientem
  • Wpływa na pozytywny wizerunek firmy, usług czy produktu w mediach i internecie
  • Wspiera proces sprzedaży