Ewelina Salwuk-Marko

Porady dla przedsiębiorców w czasie kryzysu

Zapisując się na listę newsletterową otrzymasz w prezencie darmowy e-book “Porady dla przedsiębiorców w czasie kryzysu

ebook porady dla przedsiebiorców w czasie kryzysu

Poznaj praktyczny przewodnik, który pomoże Ci działać skutecznie i etycznie

Darmowy eBook pełen przykładów, wskazówek i wiedzy!

Dla kogo jest ten ebook?

  • Jesteś przedsiębiorcą, który chce przetrwać trudne czasy?
  • Zastanawiasz się, jak komunikować się z klientami, aby nie narazić się na hejt?
  • Chcesz wiedzieć, jak wzmocnić wizerunek swojej firmy, nawet w kryzysie?

Ten ebook jest dla Ciebie! Niezależnie od tego, czy prowadzisz małą firmę, startup, czy jesteś doświadczonym przedsiębiorcą – znajdziesz tutaj praktyczne porady i strategie, które pomogą Ci poradzić sobie z wyzwaniami, jakie niesie każdy kryzys.

Ebook ma ponad 80 stron.

W czym ten ebook może Ci pomóc?

Zarządzanie komunikacją i wizerunkiem firmy w czasie kryzysu, by utrzymać zaufanie klientów.
Radzenie sobie z hejtem i krytyką w mediach społecznościowych oraz unikanie pułapek PR-owych.
Zachowanie autentyczności i przejrzystości w działaniach, co przekłada się na długoterminowe zaufanie klientów.
Budowanie odporności firmy na przyszłe kryzysy i wykorzystanie trudnych momentów jako szansy na rozwój.

Nie daj się kryzysowi!
Zbuduj silną markę dzięki sprawdzonym radom!

PRowiec, dziennikarka, wydawca portali, wykładowca akademicki, przedsiębiorczyni

Ewelina Salwuk-Marko

Właścicielka Agencji kreatywnej Sal-Mar. Redaktor naczelna portalu lifestyle, kobiecego Feszyn.com założonego w 2013 roku, a także portalu biznesowo-eksperckiego WartoZnac.pl. Autorka ebooka “Zbuduj wizerunek eksperta za pomocą PR”

Wykładowca akademicki na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW.  Autorka podcastu „Inżynierem przyszłości jest kobieta”.  PR Manager Magazynu GirlBosskie. Twórczyni kampanii społecznej wspierającej kobiety na rynku pracy GoWomen. 

Prywatnie miłośniczka sportu. Trenuje jogę i damski boks, lubi seriale na faktach, jest pasjonatką mody, zafascynowana naturalnymi kosmetykami. Żona i matka.

Pomagam przedsiębiorczym osobom zaistnieć w mediach, wyjść przed szereg, dbam o szeroko pojęty PR, sprzedaje genialne pomysły! Dzięki mojemu zaangażowaniu, wiedzy i kreatywności, klienci mogą dotrzeć do szerszego grona odbiorców, dzielić się wiedzą w magazynach, portalach czy radiu oraz robić coś fantastycznego, ważnego i potrzebnego.

Ewelina Salwuk Marko PR zarządzanie kryzysowe

Co znajdziesz w ebooku?

Jak zarządzać wizerunkiem firmy w kryzysie

Dowiedz się, dlaczego każdy kryzys to test dla Twojej marki i jak go przejść, nie tracąc zaufania klientów.

Nie każdy musi pomagać – jak pozostać autentycznym​

Sprawdź, jak wybrać swoją rolę w kryzysie i dlaczego nie musisz angażować się w każdą akcję pomocową.​

Publikowanie postów o pomocy – jak unikać oskarżeń o lans i radzić sobie z hejtem

Naucz się komunikować wsparcie i pomoc w sposób, który nie wywoła zarzutów o autopromocję.

Autentyczność w czasach kryzysu

Jak dbać o swój wizerunek, by zachować autentyczność i zyskać zaufanie klientów.

Kryzys jako szansa na wzmocnienie marki

Wykorzystaj kryzys do budowania silniejszego wizerunku firmy.

Praktyczne porady ekspertów

Praktyczne porady ekspertów

Mnóstwo wskazówek

Konkretne przykłady

Wskazówki gotowe do wprowadzenia.

Case study

Inspirujące przykłady dla różnych branż.

Porady

Na różne sytuacje kryzysowe.

Spis treści

1. Kryzys jako test wizerunku firmy

Dlaczego kryzys to test dla każdego przedsiębiorcy.

2. Nie każdy musi pomagać

Dlaczego nie masz obowiązku angażować się w każdą akcję pomocową i jak pozostać autentycznym.

3. Publikowanie postów o pomocy – jak unikać oskarżeń o lans i radzić sobie z hejtem

Jak komunikować wsparcie i pomoc, by nie być postrzeganym jako osoba szukająca atencji. Czy wypada przepraszać?

4. Autentyczność w czasach kryzysu – jak kryzys działa na Twój wizerunek

Zagrożenia

5. Jak nie prosić o wsparcie, gdy nie jest to konieczne

Kiedy warto, a kiedy nie trzeba prosić o pomoc – i jak to komunikować.

6. Kryzys jako szansa na wzmocnienie marki

Jak wykorzystać kryzys do budowania silniejszego wizerunku firmy.

7. Co zapamiętać na przyszłość

Kluczowe wskazówki na kolejne kryzysy.

8. Porady zaproszonych ekspertów

Poznaj ekspertki!

Edyta Kawiatkowska Pelizg

Edyta Kwiatkowska-Pelizg

Rola lidera – jak zachować profesjonalizm, empatię i otwartość na dialog w czasach kryzysu

Aneta Jaworska

Aneta Jaworska

Każdy z nas jest inny. Reakcje na kryzys wg metodologii DISC

Asia Krukowska

Content w mediach społecznościowych. Czy i co tworzyć w sieci w trakcie kryzysu?

Ola Gościniak

Ola Gościniak

Dlaczego edukacja w czasie kryzysu jest tak ważna – i jak e-learning może w tym pomóc?

Ilona Adamska

Ilona Adamska

Skąd bierze się hejt – i jak radzić sobie z frustracją jako przedsiębiorca

Gabriela Kurowska

Komunikacja poprzez stronę WWW w czasie kryzysu

Olga Wilczyńska

Olga Wilczyńska

Sprzedaż w czasach kryzysu. Co wypada, a co nie wypada?

Ula Nec

Ula Nec

Jak zadbać o siebie i swoją firmę w trudniejszych czasach?

Katarzyna Masztaller

Skuteczne delegowanie zadań w czasie kryzysu

Kryzys nie zwalnia Cię z działania – zobacz, jak robić to dobrze!

Czasy kryzysu to momenty, które testują nie tylko naszą cierpliwość, ale i zdolność do zarządzania biznesem, komunikacji i radzenia sobie z wyzwaniami. W sytuacjach, gdy rzeczywistość zmienia się z dnia na dzień, musimy być elastyczni, odpowiedzialni i gotowi na działania, które mogą nie być oczywiste. Ale kryzys nie musi oznaczać porażki – to również czas, kiedy można wzmacniać swój wizerunek, budować zaufanie klientów i rozwijać markę.

W tym ebooku znajdziesz praktyczne porady i wskazówki, które pomogą Ci przetrwać trudne chwile, a nawet wykorzystać je do rozwoju swojej firmy. Dowiesz się, jak mądrze zarządzać komunikacją w kryzysie, jak radzić sobie z hejtem i oskarżeniami o lansowanie się, a także jak pozostać autentycznym, gdy emocje sięgają zenitu.

Ten poradnik jest wynikiem moich doświadczeń oraz wiedzy ekspertów, z którymi miałam przyjemność współpracować. Stworzyłam go, aby wspierać przedsiębiorców takich jak Ty – gotowych na wyzwania, którzy chcą działać etycznie i efektywnie, niezależnie od tego, co przyniesie przyszłość.

Mam nadzieję, że zawarte tutaj porady pomogą Ci nie tylko przetrwać, ale i rozkwitnąć w trudnych czasach.

Projekt okładki: Ewelina Salwuk-Marko
Wsparcie: Katarzyna Masztaller