Plany PR-owe

??? ????? ????????? ????? ?????????ł? ?? ? ??? ?????

? PR – public relations czyli budowanie, rozwijanie wizerunku firmy czy osoby. To relacji z mediami, zarządzanie reputacją, komunikacja (także kryzysowa) i wiele innych.

Dużo firm czy osób skupia sie na planowaniu działań reklamowo-promocyjnych i słusznie. Nie ma tu nic nadzwyczajnego.

Ważne jednak, aby uwzględniały one komunikacje i inne możliwości jak artykuły, podcasty czy wywiady.

?Budowanie świadomości wśród Twoich odbiorców jest niezwykle ważne.

??????? ??? ??????

1. Zrób rachunek PRowy z 2023 roku. Podsumuj swoje działania public relations.

2. Zrób tabelkę. Wypisz wszystkie media, w których się pojawiłeś/aś.

3. Uwzględnij daty publikacji.

4. Sprawdź reakcje na publikacje np. ilość polubieni i komentarze.

☀ Podsumuj

1. Ile mediów napisało o Tobie?

2. Ile było wywiadów, a ile artykułów i innych?

3. Jaki był odzew?

4. Jaka była średnia częstotliwość publikacji?

5. Co spowodowało przestój?

6. Które publikacje sprawdziły sie najlepiej?

7. Które z nich warto odświeżyć, przypomnieć?

I co? Wyszło coś ciekawego?