PR i Marketing to nie są synonimy

Public relations, reklama i marketing, to całkowicie inne działania, mają one jednak wspólny mianownik. Te trzy pojęcia, są nierzadko używane jako synonimy.

Public relations, reklama i marketing, to całkowicie inne działania, mają one jednak wspólny mianownik. Te trzy pojęcia, są nierzadko używane jako synonimy.

To błąd!

💡 Nie każdy marketingowiec zajmuje sie PRem, a PRowiec marketingiem…💡

Marketing to bardzo szerokie pojęcie, jeśli ktoś mówi/pisze że się w tym specjalizuje powinien doprecyzować. Istnieje mnóstwo różnych odmian marketingu i nie każdy zajmuje się wszystkim. Nie jest nawet w stanie to zrobić.

👉 Jest m.in. content marketing, marketing sieciowy, inbound marketing, digital marketing, search engine marketing, social media marketing – można tak wymieniać jeszcze bardzo długo.
A tak naprawdę co jakiś czas powstają nowe odłamy marketingu. Jeszcze do niedawna mało kto słyszał o „content marketingu” prawda?

Co do 𝙋𝙍u, to na przestrzeni ostatnich lat zmienił się i niesamowicie ewoluował. Dziś to nie tylko kontakt z mediami jak portale internetowe, radio czy prasa. To nie tylko tworzenie szybkich treści i wysyłka do mediów, z nadzieją na bezpłatną publikacje. Dziś to partnerstwo, pomysł i szacunek. Wsparcie dla każdej ze stron.
Jeśli mamy marketing i PR – możemy zacząć tworzyć reklamę.

👉💡Każdy przedsiębiorca, powinien wprowadzić w życie swojej firmy, wszystkie trzy działania, aby efekty były widoczne. Efekty sprzedażowe, ale i wizerunkowe, zapamiętywane i rozpoznawalne. PR, odpowiednie dobrane narzędzia marketingowe i reklama. Każde z tych działań jest tak samo ważne i nie powinno się o nich zapomnieć.

🎬🎥
Obejrzyj nagranie 𝘾𝙯𝙮 𝙏𝙬𝙤𝙟𝙖 𝙢𝙖𝙧𝙠𝙖 𝙢𝙖 𝙙𝙤𝙗𝙧𝙮 𝙋𝙍?
https://www.facebook.com/WroclawskiParkTechnologiczny/videos/421711936066924
🎬🎥
Obejrzyj nagranie 𝙋𝙪𝙗𝙡𝙞𝙘 𝙧𝙚𝙡𝙖𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨, 𝙧𝙚𝙠𝙡𝙖𝙢𝙖, 𝙢𝙖𝙧𝙠𝙚𝙩𝙞𝙣𝙜 – 𝙩𝙤 𝙣𝙞𝙚 𝙨𝙖̨ 𝙨𝙮𝙣𝙤𝙣𝙞𝙢𝙮!
https://www.facebook.com/events/698826664493148/