O mnie

Nazywam się Ewelina Salwuk-Marko – jestem PRowcem, ekspertką od kreacji wizerunku eksperta, dziennikarką, wydawczynią portali, wykładowczynią akademicką i przedsiębiorczynią.

Prowadzę Agencję Kreatywną Sal-Mar. Specjalizuję się w public relations, eventach, namingu, działaniach marketingowych oraz PR dla produktów cyfrowych i wydawniczych. Łączę kreatywność z dyscypliną i konkretami.

Jestem autorką ebooków:

Prowadzę szkolenia, warsztaty i prelekcje – zarówno online, jak i offline.

Pomagam w kreowaniu silnego wizerunku eksperta, skutecznej komunikacji i strategii PR, które budują zaufanie i rozpoznawalność.

Wspieram w nawiązywaniu relacji z mediami, zarządzaniu marką – zarówno w kryzysie, jak i na co dzień. I wielu, wielu innych działaniach.

Redaktor naczelna:

  • portalu lifestyle’owego Feszyn.com
  • portalu biznesowo-eksperckiego Warto Znać

Wykładowczyni akademicka na Uniwersytet Dolnośląski DSW

PR Managerka magazynu GIRLBOSSKIE.

Liderka marketingu i PR w TEDxWarsaw.

Dzięki mojej wiedzy, zaangażowaniu i nieszablonowym pomysłom moi klienci trafiają do szerszego grona odbiorców, dzielą się wiedzą w mediach, występują na konferencjach, tworzą produkty cyfrowe, pojawiają się na konferencjach i robią rzeczy ważne, potrzebne i inspirujące.

Moi klienci od lat dzielą się wiedzą w różnych mediach. Radiu, portalach internetowych, prasie, czy telewizji. Pojawili się m.in w Radiu Z, Wprost, Rzeczpospolity, Social media Manager,  Dzień Dobry TVN, Sprawny Marketing, Pytanie na śniadanie i w wielu innych.

Pomagam w:

  •  Zaistnieniu w mediach i budowaniu wizerunku eksperta.
  • Wprowadzeniu produktów na rynek poprzez skuteczny PR produktowy.
  • Promowaniu marek i start-upów.
  • Nagłośnieniu wydarzeń i eventów.
  • Zarabianiu na wiedzy dzięki PR eksperckiemu.
  • Przeprowadzaniu szkoleń PR, zarówno stacjonarnie, jak i online.
  • Zarządzaniu relacjami z mediami, w tym organizacji wywiadów i pisaniu artykułów.
  • Przeprowadzaniu analizy marki
  • podczas indywidualnych konsultacji.
  • Organizowaniu patronatów medialnych do ebooków, książek czy wydarzeń.
  • Tworzeniu strategii PR.
  • Zarządzaniu kryzysowym (specjalizuje się w strategii PR związanej z hejtem).
  • Inne.