
Nazywam się Ewelina Salwuk-Marko – jestem PRowcem, ekspertką od kreacji wizerunku eksperta, dziennikarką, wydawczynią portali, wykładowczynią akademicką i przedsiębiorczynią.
Prowadzę Agencję Kreatywną Sal-Mar. Specjalizuję się w public relations, eventach, namingu, działaniach marketingowych oraz PR dla produktów cyfrowych i wydawniczych. Łączę kreatywność z dyscypliną i konkretami.
Jestem autorką ebooków:
- „Zbuduj wizerunek eksperta za pomocą PR”
- „270 pomysłów na działania PR dla 30 branż”
- „Porady dla przedsiębiorców w czasie kryzysu”
- Workbooka „Moje działania PR”. Niedługo pojawi się mój kurs.
Prowadzę szkolenia, warsztaty i prelekcje – zarówno online, jak i offline.
Pomagam w kreowaniu silnego wizerunku eksperta, skutecznej komunikacji i strategii PR, które budują zaufanie i rozpoznawalność.
Wspieram w nawiązywaniu relacji z mediami, zarządzaniu marką – zarówno w kryzysie, jak i na co dzień. I wielu, wielu innych działaniach.
Redaktor naczelna:
- portalu lifestyle’owego Feszyn.com
- portalu biznesowo-eksperckiego Warto Znać
Wykładowczyni akademicka na Uniwersytet Dolnośląski DSW
PR Managerka magazynu GIRLBOSSKIE.
Liderka marketingu i PR w TEDxWarsaw.

Dzięki mojej wiedzy, zaangażowaniu i nieszablonowym pomysłom moi klienci trafiają do szerszego grona odbiorców, dzielą się wiedzą w mediach, występują na konferencjach, tworzą produkty cyfrowe, pojawiają się na konferencjach i robią rzeczy ważne, potrzebne i inspirujące.
Moi klienci od lat dzielą się wiedzą w różnych mediach. Radiu, portalach internetowych, prasie, czy telewizji. Pojawili się m.in w Radiu Z, Wprost, Rzeczpospolity, Social media Manager, Dzień Dobry TVN, Sprawny Marketing, Pytanie na śniadanie i w wielu innych.
Pomagam w:
- Zaistnieniu w mediach i budowaniu wizerunku eksperta.
- Wprowadzeniu produktów na rynek poprzez skuteczny PR produktowy.
- Promowaniu marek i start-upów.
- Nagłośnieniu wydarzeń i eventów.
- Zarabianiu na wiedzy dzięki PR eksperckiemu.
- Przeprowadzaniu szkoleń PR, zarówno stacjonarnie, jak i online.
- Zarządzaniu relacjami z mediami, w tym organizacji wywiadów i pisaniu artykułów.
- Przeprowadzaniu analizy marki
- podczas indywidualnych konsultacji.
- Organizowaniu patronatów medialnych do ebooków, książek czy wydarzeń.
- Tworzeniu strategii PR.
- Zarządzaniu kryzysowym (specjalizuje się w strategii PR związanej z hejtem).
- Inne.