Podsumowanie działań PRowych jest niezwykle ważne.
Wiekszość z Was robi podsumowanie roku 2023, ale czy uwzglednia w nim PR?
Public Relations (PR) jest kluczowy dla oceny skuteczności strategii komunikacyjnej i wizerunkowej.
Oto kilka kroków, które mogą pomóc w skutecznym podsumowaniu działań PR:
Analiza wizerunku
Jaki wizerunek osiągnąłeś/ osignąłaś w tym roku?
Możesz to sprawdzić, odpowiadając sobie na pytanie:
„Moi klienci postrzegają mnie jako…”
Analiza mediów
Zrób tabelke. Uwzglednij w niej: miesiące oraz wywiady, artykuły, cytaty, udział w ebooku itp.
Sprawdź, w ktorych miesiącach byłaś/eś bardziej aktywny. Porównaj to z swoimi działaniami marketingowymi.
Zasięg i wpływ społeczności
Jeśli Twoje działania były także w onlinie (np. wywiad na portalu internetowym) sprawdź:
– w Googlu jego pozycje
– za pomocą różnych aplikacji czy narzedzi, liczbe odsłon (możesz też poprosić media o wysyłke raportu)
Koszty
Podlicz koszty z tego roku i zaplanuj budżet PRowy na 2024 rok.
Na koniec, opracuj plan na przyszłość.
Chcesz wiedzieć więcej?
Chetnie przygotuje dla Ciebię analizę i strategię PR na nowy rok!
Uruchomiłam już zapisy na 2024 rok –https://agencjasalmar.pl/ankieta-dla-klienta/