PRowe podsumowanie roku

???Podsumowanie działań PRowych jest niezwykle ważne.

Wiekszość z Was robi podsumowanie roku 2023, ale czy uwzglednia w nim PR??

Public Relations (PR) jest kluczowy dla oceny skuteczności strategii komunikacyjnej i wizerunkowej.

Oto kilka kroków, które mogą pomóc w skutecznym podsumowaniu działań PR:

? Analiza wizerunku

Jaki wizerunek osiągnąłeś/ osignąłaś w tym roku?
Możesz to sprawdzić, odpowiadając sobie na pytanie:

„Moi klienci postrzegają mnie jako…”

? Analiza mediów

Zrób tabelke. Uwzglednij w niej: miesiące oraz wywiady, artykuły, cytaty, udział w ebooku itp.

Sprawdź, w ktorych miesiącach byłaś/eś bardziej aktywny. Porównaj to z swoimi działaniami marketingowymi.

? Zasięg i wpływ społeczności

Jeśli Twoje działania były także w onlinie (np. wywiad na portalu internetowym) sprawdź:
– w Googlu jego pozycje
– za pomocą różnych aplikacji czy narzedzi, liczbe odsłon (możesz też poprosić media o wysyłke raportu)

? Koszty

Podlicz koszty z tego roku i zaplanuj budżet PRowy na 2024 rok.

⭐️?Na koniec, opracuj plan na przyszłość.

????Chcesz wiedzieć więcej?

Chetnie przygotuje dla Ciebię analizę i strategię PR na nowy rok!

Uruchomiłam już zapisy na 2024 rok –https://agencjasalmar.pl/ankieta-dla-klienta/