Nie od dziś wiadomo, że na efekty zawsze trzeba poczekać. Szczególnie, gdy ma się określony budżet.
Żyjemy w czasach, w których reklama jest jednym z ważniejszych inwestycji podczas prowadzenia firmy. Aby reklama była odpowiednia i skuteczna potrzebuje wybranych działań marketingowych i odpowiedniego PRu. Te trzy ważne aspekty muszą ze sobą ściśle współpracować. Strategia powinna obejmować obszary, odpowiednie dla naszej marki, produktu czy usług.
Zastanów się:
Jaką role w Twojej reklamie odgrywa PR?
Czy dbasz o to, aby pojawiać się nie tylko na Facebooku, Instagramie czy innych social mediach?
Kiedy ustani raz udzieliłeś/aś wywiadu?
Czy przygotowałeś/aś unikalny, merytoryczny tekst/ poradnik, który został opublikowany na wartościowym portalu?
Pamiętaj: w social mediach polecasz sie sam. Swój produkt czy usługę. Warto zadbać o to, aby ktoś polecał Ciebie!
Warto wiedzieć, że:
PR jest dziś niezwykle ważny. Najpopularniejsze, najbardziej rozpoznawalne marki na świecie nigdy nie rezygnują z działań public relations.
Wyniki nie zawsze są mierzalne. Trudno oszacować ile osób zapamiętało dany artykuł, ale można sprawdzić ile go przeczytało w ciągu 30 dni czy pół roku.
Jeden artykuł, nie świadczy o tym że marka ma zrobiony PR, takie działania są długofalowe.
Warto pokazywać się w różnych mediach, ważne żeby były one branżowe – dostosowane do grupy odbiorców.
PR- genialnie współpracuje z reklamą natywną.