Jaką role w Twojej reklamie odgrywa PR?

? Nie od dziś wiadomo, że na efekty zawsze trzeba poczekać. Szczególnie, gdy ma się określony budżet.

Żyjemy w czasach, w których reklama jest jednym z ważniejszych inwestycji podczas prowadzenia firmy. Aby reklama była odpowiednia i skuteczna potrzebuje wybranych działań marketingowych i odpowiedniego PRu. Te trzy ważne aspekty muszą ze sobą ściśle współpracować. Strategia powinna obejmować obszary, odpowiednie dla naszej marki, produktu czy usług.

Zastanów się:
⬜ Jaką role w Twojej reklamie odgrywa PR?
⬜ Czy dbasz o to, aby pojawiać się nie tylko na Facebooku, Instagramie czy innych social mediach?
⬜ Kiedy ustani raz udzieliłeś/aś wywiadu?
⬜ Czy przygotowałeś/aś unikalny, merytoryczny tekst/ poradnik, który został opublikowany na wartościowym portalu?

Pamiętaj: w social mediach polecasz sie sam. Swój produkt czy usługę. Warto zadbać o to, aby ktoś polecał Ciebie!

Warto wiedzieć, że:
? PR jest dziś niezwykle ważny. Najpopularniejsze, najbardziej rozpoznawalne marki na świecie nigdy nie rezygnują z działań public relations.
? Wyniki nie zawsze są mierzalne. Trudno oszacować ile osób zapamiętało dany artykuł, ale można sprawdzić ile go przeczytało w ciągu 30 dni czy pół roku.
? Jeden artykuł, nie świadczy o tym że marka ma zrobiony PR, takie działania są długofalowe.
? Warto pokazywać się w różnych mediach, ważne żeby były one branżowe – dostosowane do grupy odbiorców.
? PR- genialnie współpracuje z reklamą natywną.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *