Tworzysz unikalny produkt i nie wiesz jak go zareklamować? Posiadasz sklep internetowy, który nie przynosi zysków? Wprowadzasz nowy produkt czy usługę na rynek i chcesz, aby zrobiło się o tym głośno? A może potrzebujesz kreatywnego wsparcia w social mediach?
W takim wypadku potrzebujesz naszej pomocy!
Public relations czy marketing to bardzo szerokie pojęcia, dlatego nie będziemy Was zanudzać długimi encyklopedycznymi opisami i zagadnieniami. Dla Ciebie liczy się czas i konkrety – a my jesteśmy tego świadomi.
Po co korzystać z public relations?
Sceptycznie nastawionych ludzi jest tak samo dużo jak wyznawców PRu. Nie da się jednak ukryć, że w dzisiejszych czasach bez odpowiednio zbudowanego wizerunku firma nie osiągnie takich celów o jakich marzy. Budowanie wizerunku to nie tylko artykuły czy reklamy w internecie, to coś znacznie głębszego i szerszego. Aby odpowiednio wybrać drogę jaką podążać i wybrać odpowiednie kanały komunikacji – trzeba dobrze poznać konkrecję jak i samo postrzeganie (na chwilę obecną) firmy. Budowanie wizerunku można zacząć już od samego początku tworzenia działalności jak i w momencie kiedy istnieje już na rynku kilka dobrych lat.
Zalety Public Relations
- Promowanie usług, produktów, marki
- Dbanie o dobrą reputację
- Nawiązywanie dobrych i trwałych relacji
- Dostarcza tylko prawdziwe informacje
- Koryguje błedy
- Doskonali komunikację wewnętrzną i komunikację z klientem
- Wpływa na pozytywny wizerunek firmy, usług czy produktu w mediach i internecie
- Wspiera proces sprzedaży