??? ????? ????????? ????? ?????????ł? ?? ? ??? ?????
PR – public relations czyli budowanie, rozwijanie wizerunku firmy czy osoby. To relacji z mediami, zarządzanie reputacją, komunikacja (także kryzysowa) i wiele innych.
Dużo firm czy osób skupia sie na planowaniu działań reklamowo-promocyjnych i słusznie. Nie ma tu nic nadzwyczajnego.
Ważne jednak, aby uwzględniały one komunikacje i inne możliwości jak artykuły, podcasty czy wywiady.
Budowanie świadomości wśród Twoich odbiorców jest niezwykle ważne.
??????? ??? ??????
1. Zrób rachunek PRowy z 2023 roku. Podsumuj swoje działania public relations.
2. Zrób tabelkę. Wypisz wszystkie media, w których się pojawiłeś/aś.
3. Uwzględnij daty publikacji.
4. Sprawdź reakcje na publikacje np. ilość polubieni i komentarze.
Podsumuj
1. Ile mediów napisało o Tobie?
2. Ile było wywiadów, a ile artykułów i innych?
3. Jaki był odzew?
4. Jaka była średnia częstotliwość publikacji?
5. Co spowodowało przestój?
6. Które publikacje sprawdziły sie najlepiej?
7. Które z nich warto odświeżyć, przypomnieć?
I co? Wyszło coś ciekawego?