Ostatnio na Blogu
Praca w czasie kryzysu. Klucz do wsparcia gospodarki i społeczności
W obliczu kryzysu, takiego jak powódź, która dotyka nasz kraj, wiele firm i osób publicznych zadaje sobie pytanie: Jak działać, aby wspierać innych, jednocześnie dbając o wizerunek swojej marki? Jako...
WięcejPR to coś więcej niż wywiady, artykuły i media
Działania public relations (PR) kojarzą się głównie z publikacjami w mediach, wywiadami w prasie czy telewizji oraz szeroko rozumianym zarządzaniem wizerunkiem firmy poprzez media społecznościowe.
WięcejDlaczego warto wprowadzić PR do swojej strategii firmy lub marki?
Wprowadzenie public relations (PR) do strategii firmy czy marki to nie tylko dodatek, ale fundament, który buduje autentyczność i trwałe relacje z otoczeniem. W świecie, gdzie konsumenci i klienci coraz...
WięcejCzy prasówki prasowe mają sens? Zalet i wad codziennego przeglądu prasy
Prasówki prasowe, czyli codzienne przeglądy prasy, od lat stanowią jedno z podstawowych narzędzi komunikacji i budowania wiedzy o otaczającym nas świecie
WięcejDlaczego warto budować wizerunek eksperta?
Wizerunek eksperta to potężne narzędzie w biznesie, które wpływa na to, jak jesteśmy postrzegani przez klientów, partnerów i media. To nie tylko szansa na większe zaufanie, ale również otwarcie drzwi...
WięcejCzy Twoja prasówka jest nudna jak flaki z olejem?
Wierzę, że wszystkie definicje i cele prasówek są już Wam dobrze znane, a dziś przechodzimy do drugiej rundy – błędów, które sprawiają, że Wasze materiały prasowe kończą w koszu, zanim...
WięcejDlaczego warto udzielać wywiadów?
Udzielanie wywiadów, zarówno w mediach tradycyjnych, jak i na platformach cyfrowych, może przyczynić się do znacznego zwiększenia rozpoznawalności, a także wzmocnienia marki osobistej czy firmowej.
WięcejZbuduj wizerunek eksperta za pomocą PR – EBOOK
Wizerunek eksperta to nie tylko wizytówka, ale przede wszystkim narzędzie, które otwiera drzwi do nowych możliwości biznesowych i zawodowych. W moim ebooku pokazuję, jak skutecznie budować wizerunek eksperta, aby zdobyć...
WięcejAkademia Kreacji Wizerunku Eksperta
Tworzenie zamkniętej grupy na Facebooku, takiej jak “Akademia Kreacji Wizerunku Eksprta”, wymaga nie tylko założenia miejsca wymiany wiedzy, ale również skutecznego zarządzania i motywowania członków do regularnych działań. Grupa ta...
WięcejJaka jest różnica miedzy PRem, marketingiem i reklamą?
Wiele osób myli public relations z social mediami, z marketingiem i reklamą. Chociaż wszytkie te działania idealnie współgrają, mają wiele podbieństw to istnieją miedzy nimi zasadnicze różnice.
WięcejPlany PR-owe
??? ????? ????????? ????? ?????????ł? ?? ? ??? ????? PR – public relations czyli budowanie, rozwijanie wizerunku firmy czy osoby. To relacji z mediami, zarządzanie reputacją, komunikacja (także kryzysowa) i...
WięcejPRowe podsumowanie roku
Podsumowanie działań PRowych jest niezwykle ważne. Wiekszość z Was robi podsumowanie roku 2023, ale czy uwzglednia w nim PR? Public Relations (PR) jest kluczowy dla oceny skuteczności strategii komunikacyjnej i...
WięcejJak budować swoją markę osobistą jako ekspert?
W społeczeństwie, w którym informacje przepływają szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, dobre zarządzanie wizerunkiem staje się bardzo istotne dla każdej marki. Public Relations (PR) wspiera w rozwijaniu pozytywnego wizerunku, a jego...
WięcejPodcinanie innym skrzydeł nie jest sexi!
Kiedy zaczynam z kimś współprace, lub jesteśmy w jej trakcie – zawsze dokładnie sprawdzam: To w jaki sposób komunikuje się z innymi osobami W jaki sposób pisze w mediach społecznościowych Jak komentuje innym...
WięcejCo to jest prasówka?
Napisałam w swoim życiu tyle prasówek, że nie jestem w stanie ich zliczyć. Prasówki są bardzo popularne, są też jednymi z najtańszych rozwiązań PRowych. Mają wiele zalet o ile są...
WięcejCo to jest reklama natywna?
Nie ma ona przede mną tajemnic. Zgłaszają się do mnie różni klienci, którzy mają różne produkty i usługi. Zanim zdecydujemy sie na jakieś kroki reklamowe, musze wszystko dobrze sprawdzić. Nie...
WięcejCzy w oczach innych jesteś ekspertem?
Budowanie wizerunku to dziś jeden z najpopularniejszych tematów. Poruszany jest przez wielu ekspertów, specjalistów czy przedsiębiorców. Nie od dziś wiadomo, ze to jak postrzegają nas inni ma ogromny wpływ na...
WięcejGrupa docelowa odchodzi do lamusa!
Za każdym razem gdy tworzy się nową markę, produkt czy usługę określa się grupę odbiorców, klienta idealnego. O tym mówi dziś chyba każdy. Od cocha biznesu, wirtualnych asystentek, wykwalifikowanego marketingowca...
WięcejPR i Marketing to nie są synonimy
Public relations, reklama i marketing, to całkowicie inne działania, mają one jednak wspólny mianownik. Te trzy pojęcia, są nierzadko używane jako synonimy.
WięcejUważaj z kim pracujesz
Mam firmę, która zajmuje się PRem – kontaktami z mediami.Jestem, też wydawcą portali internetowych. To idealne połącznie, które może dać klientom maksimum korzyści. Wiem, jak funkcjonuje każda ze stron, ale…...
WięcejOstatnie wpisy
- Praca w czasie kryzysu. Klucz do wsparcia gospodarki i społeczności 09/16/2024
- PR to coś więcej niż wywiady, artykuły i media 09/01/2024
- Dlaczego warto wprowadzić PR do swojej strategii firmy lub marki? 08/15/2024
- Czy prasówki prasowe mają sens? Zalet i wad codziennego przeglądu prasy 08/07/2024
- Dlaczego warto budować wizerunek eksperta? 07/31/2024